Nem szeretem bírálni mások munkáját. Azért nem, mert sajnos sokan félreértik és a jobbító szándékú kritikát is rosszindulatú támadásnak veszik.
De amit olvastam a Reklámhét honlapján, amellett nem mehetek el szó nélkül.
Hagyjuk most a grafikai design kérdését. Hogy kinek mi tetszik az egy másik ügy és mint tudjuk a szimmetria már nem divat. :)
Idézetek következnek:
"Sok szempontból már nem az, mint régen: máshogy, más úton szól hozzánk, keresi az utat Hozzátok, Önökhöz, de mi még mindig nagyon szeretnivaló."
Vessetek rám követ, mert néhanapján becsúszott egy-egy 4-es érdemjegy magyar nyelvtanból, de ezt a mondatot nem lehet értelmezni. Ki szeretnivaló? A szervezők? vagy ők tartják annak a reklámokat? Nyilván tudjuk a választ a kérdésre, de nem lenne igényesebb, ha helyesen és egyértelműen lenne leírva ez a mondat?
"És szeretitek Ti is, hiszen kinek nincs kedvenc reklámja, aminek feltűnését várja, mutatja annak, akivel tévét néz, továbbítja annak, akivel meg szeretné osztani, aminek szeret a zenéjét, a szereplői, a hangulatát, a képeit?"
Jó, lehet, hogy itt véletlenül maradt le az 'i' a szeret ige végéről, na de akkor is!
Persze ez csak két hibás mondat.
Nem sok. De vegyük figyelembe, hogy az egész szöveg nem hosszú.
Hadd legyek szomorú attól, hogy a Magyar Reklámszövetség főszervezésében megrendezendő program honlapjának "beköszöntő"-nek nevezett szövegére csak ennyi figyelem jut. :(
De! Hadd bízzak abban, hogy mikor legközelebb megnézem a weboldalt, addigra javítják a hibákat.
/sz: KrisztaNagy/