Szövegdoboz

Ha nem találod a szavakat...

Reklám mindenáron?

2010. július 13. 00:18 - szovegdoboz

Reklámozni márpedig kell!
És mi is lehetne megfelelőbb esemény ehhez, mint egy futball világbajnokság. Habár kis hazánk válogatott és klubcsapatai mostanában nem értek el címlapsztoris eredményeket ebben a sportágban, mégis sok rajongója van a focinak. Rengetegen nézték végig a VB követítéseit otthon, vagy teraszokon, köztereken felállított kivetítőkön.

Nekem is volt szerencsém néhány mérkőzést nagy társaságban végignézni a győri víziszínpadnál felállított kivetítőn. Bár a közvetítés képminősége olykor hagyott kívánnivalót maga után és ez sem volt éppen jó reklám a szolgáltató cégnek, nem ez volt, ami a legnagyobb gondot okozta a fociszerető közönségnek.

Sokan szeretnek játszani. Miért is ne használná ki ezt egy mobiltelefon márkabolt? Szeretjük a focit, nyerni meg még inkább, pláne, ha nem kell vennünk semmit azért, hogy gazdagabbak legyünk egy csúcsmodell készülékkel. Kitöltünk egy tesztet és rábízzuk magunkat Fortunára.

 

Az ötlet alapvetően jó volt. Tippeld meg a VB végeredményét és ha ezt helyesen kitaláltad, plusz még szerencséd is van, egyike lehetsz a három szerencsésnek, akinek 2010. július 12-től egy szuper telefonban lakozhat a SIM-kártyája.

De valami mégis sokaknál kicsapta azt a bizonyos biztosítékot.
Abba még csak beletörődtünk, hogy a meccsek előtt és a két félidő közti szünetekben a stúdióbeszélgetések helyett a helyi média jeles képviselője által készített reklámblokkokat vetíették.

A spanyol-holland döntő után azonban, amint lefújták a meccset és hivatalos lett a végeredmény, levették a közvetítés hangját és elkezdődött az említett üzlet által felajánlott telefonok kisorsolása. Persze 3 nevet kihúzni a legkörülményesebb módon is elég lett volna 3 perc. A gond igazából azzal volt, hogy ez a tortúra elhúzódott így a meccset követő ünneplést Gundel Takács Gábor kommentárja nélkül néztük. Helyette hallhattunk mindenféle neveket, a felajánló üzlet vezetőjét és a helyi moderátort, merthogy a nyertes csak akor volt nyertes, ha épp akkor ott volt a helyszínen és odasétált a nyereményéért...

Nem értettük miért nem lehetett olyan adatokat felvenni a játékosoktól, ami alapján később beazonosítható és utolérhető a nyertes...

Így aztán akár a hollandoknak, akár a spanyoloknak drukkolt, a közönség nagy része kellemetlen szájízzel indult haza, egy rosszul sikerült, átgondolatlan marketingfogás miatt. Az ilyen reklám, nem jó reklám. A közönség részéről elhangzottakat pedig itt és most inkább nem idézném.

/sz.: KrisztaNagy/

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szovegdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr242147855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.07.13. 14:13:41

Olyan érzésem van, mintha mostanában többet hallanék marketing és reklám buktákról, mint jól sikerült akciókról.

szovegdoboz 2010.07.13. 14:37:58

@Creality: Ezzel most mire is célzol...? Na jó, le ne írd!!! :-)
süti beállítások módosítása