Szövegdoboz

Ha nem találod a szavakat...

djuice marketing második felvonás

2010. szeptember 27. 00:57 - szovegdoboz

Nos igen, voltam olyan elvetemült, hogy rá mertem kattintani a következő reklámfilmre és figyelmesen végig is néztem.

Jöjjön a második felvonás djuice myLife - van döntésed

Bíró Balázs djuice igazgató kedves kis monológja után rögtön jön a tudományos kutatómunka első eredménye: egy átlagos fiatal havi 10.000 forintnál kevesebbt tud ruházkodásra költeni. De! Hála djuice pajtásnak, mostantól a legmenőbb boltokban intéztek kedvezményt neked. Hogy is volt az előző spotban elhangzott "a felszines dolgok lettek fontosak, a lenyegesek pedig mar sokszor senkit sem erdekelnek" megállapítás? 1:50-nél már nem tudom eldönteni én szenvedek-e tudathasadásban, vagy azok, akik ezt kitalálták... (Persze a menőség nem feltételezi, hogy valami értéktelen is! Kérdés, hogy mi az érték mércéje..) Bevillan néhány kedvezményt adó márkabolt logója is, amikről mindenki tudja, aki már járt valamelyikben, hogy egy átlagos koleszban élő vagy pályakezdő fiatal, akit a szülei nem tudnak anyagilag támogatni hanyatt-homlok menekül, mert egy szimpla póló többe kerül, mint a statisztikák szerint havonta ruházkodásra fordítható összeg... Vajon kinek az agyában született meg a gondolat, hogy 10% kedvezmény egy 25-30.000 forintos farmer árából nagy vonzóerő? Vagy tényleg ennyire könnyű befolyásolni a 'marketing bullshittel' agyfertőzött fiatalságot? (Remélem nem.)

A második tudományos tény: A fiatalok majd 50%-a havonta vagy annál ritkábban jár szórakozni. Ez már önmagában is borzasztó ugye? De van megoldás! Otthoni punnyadás helyett kapsz italkuponokat és kedvezményes belépőt a legtutibb bulikba. Hogy is volt a felszínesség problematikája..?
Biztos az, hogy aki nem jár buliba az punnyad otthon? Nem lehet, hogy összeül a barátaival és beszélgetnek? Ne adj isten olvas, vagy valamilyen alkotó tevékeységet végez. Jaa bocsi az nem trendi ugyebár...

A harmadiktudományos tény: A 17 évnél idősebbek napi 11-14 órát töltenek tanulással. Na ezt cáfolom. Elmúltam már 17, életemből 17 tanévet iskolapadban töltöttem. Mindenhol jó eredménnyel végeztem, de soha nem tanultam napi 11 órát, még akkor sem, ha az iskolai tanórákat beleszámítjuk. Többet sem. És lehet, hogy nem ismerek mindenkit, de olyat biztosan nem akire igaz ez a megállapítás. De értékeljük pozitívan, hogy nem csak a partyarcoskodást, hanem a jó tanulmányi eredményeket is honorálja a kedves djuice.

A negyedik tudományos tény: A magyar fiataloknak mindössze 38%-a sportol rendszeresen. De ha djuice-os vagy akkor sportolni is érdemes, mert ezért is ajándékokat kaphatsz. Elképzelem, ahogy a fiatalok majd csapatosan megjelennek az U26 pontokon a serlegeikkel, érmeikkel a kezükben, hogy aztán az ezért járó kedvezményeiket rohanva igyekezzenek valamelyik bevásárlóközpontba menő sportszerekre költeni... :-)

És végül a legfontosabb: az üzenet! Djuice a 26 év alattiak irgalmas szamaritánusa, aki mindent elkövet, hogy neked jobb és könnyebb legyen. Neked semmi mást nem kell tenni, mint elfogadni ezt az ajándékot a sorstól és szorgalmasan gyűjtögetni a ponjaidat a csippantódra, némi saját tőkét hozzátenni és elmerülni abban a kellemesen melengető érzésben, hogy spóroltál. Tényleg ezzel akarod áltatni magad miután megvettél mondjuk egy olyan sportcipőt, amire azelőtt soha nem adtál volna ki még annyi pénzt sem amenniybe kedvezményesen került?

Nos én is csak azt tudom mondani, amit a djuice: "a te döntésed"... Dönts jól!

Sz.: KrisztaNagy
 

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: marketing djuice u26

A bejegyzés trackback címe:

https://szovegdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr922325790

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reakciók a djuice kampányára 2010.10.10. 21:22:51

Berényi Konrád szólt, hogy nézzem a videó alatti kommenteket és a Twitter bejegyzéseket, ezekből válogatnék most. És milyen jól jön ilyenkor a Google valós idejű keresése. Ami a korábbiakhoz képest meglepően friss bejegyzéseket ad. Nagy Kriszta azt írj...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása